Jak do Prahy ve 14 hodinách

Klasická neděle

Dvě sklenice guláše? Sbaleno. Bramborové knedlíky? Sbaleno. Banány? Sbaleno. Tak mám asi všechno a můžu vyrazit zase do Prahy.


Nastavím si hlášení na IDOSu, abych sledovala odjezd mého spoje. Jedině konkrétní čas mě dokáže nakopnout se včas sbalit. Funguje to, když vidíte, že přesně za 20 minut musíte vyjít.

Skvělí developeři a ajťáci vymysleli, že IDOS sleduje i zpoždění. Na minuty. Přesně. Většinou. 

Dušičkové počasí kam se podíváš

Tento víkend bylo větrno, sychravo a všechno dalšího, co si představíte o dušičkách (nebo aprílu), proto mě naši začali strašit, jestli vlak vůbec pojede. Podívám se do aplikace a naštěstí u mého spoje zatím žádné zpoždění nepíšou.

Trochu podivné. U všech ostatních vlaků do Prahy je poznačena hodina až dvě meškání. Ale vlak, který ještě nevyjel, nemohl nabrat ani zpoždění, že? Snad pojede.

Nepojede!

Jen co měl vlak vyjíždět z Havířova, přišla mi první zpráva od RegioJetu. Vlak bude meškat 120 minut. Tak co teď? Asi budu muset čekat no. Však i se dvěma hodinami zpoždění budu do deseti na kolejích.

Takže plán je následující:
  1. zajet s přítelem pro vyreklamovaný mixér (už celkem tradičně reklamujeme věci, když jsme spolu)
  2. nechat se vysadit na vlak

Co však byla první zpráva oproti té druhé. Přišla mi v době, kdy jsme dokončili první bodu ze seznamu. Takže úplně včas.

Předpokládaný rozjezd vlaku je ve 21:00.


Takže zpoždění bude minimálně 4 hodiny. Cesta trvá 3 a kousek hodiny. A trať bude určitě ucpaná, protože se rozjedou všechny vlaky, tak to ještě hodina na trati. No a do Prahy přijedu nejdříve v jednu ráno. Krásná vize.

Ani náhodou! Pěkně půjdu spát dříve a pojedu vlakem ráno. Nebudu čekat, že zase navýší zpoždění a ráno už snad pojedou vlaky normálně.

Takže musím stornovat jízdenku.

Dovolat se však na infolinku vlakové společnosti, když jsou zrovna všichni rozrušení ze zpoždění, je nadlidský výkon. Naštěstí jsem ale na stránkách našla, že tato společnost nabízí 100% náhradu od určitého zpoždění. Tak to aspoň nemusím řešit hned a zajdu ráno přímo na prodejnu na nádraží.

To jsem se ale trochu s tím spánkem přepočítala.

Docela mi nedošlo, že moje tělo není zvyklé chodit spát v 19 hodin. Místo toho jsem ponocovala snad ještě déle, než kdybych šla spát normálně ve deset.


Takže suma sumárum dvě a půl hodiny spánku a nějaké "poskládané" spaní ve vlaku. Děkuji větře! Ale aspoň jsem ráno dostala od přítele skvělé tousty na svačinku.

Ten den ale nebyl až tak špatný.

Ráno při příjezdu do Prahy mě pozdravil krásný podzimní den a hned se mi trochu zvedla nálada. Tak aspoň nebyla ta škola tak pochmurná.


Zlepšujícím a vtipným momentem bylo objevení struhadla, které máme na koleji. Pro pobavení zde:


Naučila jsem se tedy strouhat na miniaturním "struhadélku" a to rozhodně zlepší den!

Taky jste měli nakonec pěkný den, i když vypadal nejprve na spadnutí?

Mějte se pěkně
Petra

Komentáře

  1. Sice to uz bolo skoro pred mesiacom, mne sa stala podobna vec. Kvoli pocasiu som cestovala z Bratislavy do Prahy 8 hodin namiesto styroch(a nemala som ziadne jedlo)! Ale aspon si ma povzbudila, ze som nebola jedina ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday