Horší než Black Friday

Přede mnou je další semestr. Musím si vytvořit svůj rozvrh. Teď už to za mě nikdo neudělá.


V pondělí v 16:00 měli vpustit první studenty k vytvoření rozvrhu. Doufala jsem, že mezi nimi budu i já, když už mám všechny zkoušky za sebou.

Vytiskla jsem si tedy papírový rozvrh, do kterého si budu vpisovat a gumovat a zase vpisovat a přepisovat hodiny. Náš systém totiž neumí otevřít dvě okna aniž by nás vyhodil (odhlásil) z toho předešlého, takže si jej nemůžu otevřít vedle

Ano, studuji IT školu, bohužel je systém celo-univerzitní a naše fakulta do toho nemá "co kecat".


Vypsaní cvičí, které bych chtěla. Nažhavené pero. Zapnutý počítač. Připravena na nejhorší.

Padá systém, něco si přej!

Už chápu vtip studentů, kteří mě varovali před "skvělým" systémem na zápis rozvrhu. Trvalo dobrých 5 minut od oficiálního vpuštění, než se mi stránky načetly. Po přihlášení a snaze zapsat si první paralelku mě ale systém odhlásil. A tak to probíhalo asi dalších 15 minut.

No nekopli byste do toho?

Zase musím udělat nějakou botu

Celá nadšená jsem si začala zapisovat cvičení. Po zapsání všech předmětů se na to koukám kritickým okem. Není toho nějak málo?

No jasně! Zapomněla jsem na to, že každý předmět má ještě přednášky (a třeba i dvakrát týdně) a já, expert, je tam nemám zapsané, takže některé paralelky už nemusí být volné.

Když je někdo blbý, tak je blbý!

Už jsem ale byla chytřejší. Zapsala jsem si nejprve všechny přednášky a do volných políček jsem pak vměstnávala cvičení.

Problém nastal, když jeden vyhlídnutý cvičící daný předmět nevyučoval. Další se kryl s jiným předmětem. A němčinu? Ze tří učitelek, tu mojí učí ta s nejhoršími referencemi. Co se dá dělat, něco jsem si prostě zapsala.

Když jsem hledala další předměty, které bych si mohla ještě zapsat, tak už byly všechny plné a já měla utrum. Rozhodovala jsem se pouze nad jedním.

Mám si zapsat fyziku?

Na střední byla pro mě fyzika důvod k ulívání (všemožné soutěže a soustředění), tak bych si chtěla rozšířit obzory i na vysoké a někdy ji absolvovat, ale je pouze v letním semestru. Tento semestr se jevil přijatelně, protože bych tam měla spolužáka.

Jenomže taky budeme mít hardware, kterého se nejvíce děsím (prý taky dost těžké předměty) a taky nemám za sebou potřebnou matematiku, kterou k tomu potřebujeme.

Spolužák měl ale lepší zdroje, které říkaly, že se to dá v pohodě zvládnout.

Nejprve jsem přemýšlela, že si ji nechám a v prvních 14 dnech se rozhodnu. Máme totiž možnost ještě přes studijní oddělení s rozvrhem manipulovat.

Teď se ale změnila situace. Dostala jsem nabídku podílet se na zlepšení jednoho z absolvovaných předmětů z minulého semestru.

Snad jsem neudělala špatně.

Doporučených 30 kreditů na semestr mám splněných i bez fyziky a aspoň se budu moct více věnovat škole a práci. Navíc se uchytit na katedře a pak třeba nějaký projekt, ne? Vím, myslím vysoko...

Zapisujete si taky sami rozvrh? Máte aspoň lepší "neodhlašující se" systém?

Ze svého posledního týdne prázdnin zdraví

Petra

Komentáře

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře