Do "nového"

Kolik krámů je schopen jeden člověk nashromáždit?

Klasická odpověď na tuto otázku je asi jasná - hodně. A kolik krámů člověk opravdu potřebuje ke spokojenosti? Počkat, musím se zamyslet...

Po maturitě jsem provedla jednu velmi důležitou věc - velký "jarní" úklid, který jsem mimochodem měla udělat asi o pár let dříve. Rozhodla jsem se na oslavu zakončení jedné životní etapy probrat celé působení ve svém pokoji.  Co se ale nestalo. Omylem jsem způsobila jadernou katastrofu. Žádný Černobyl nebo Fukušima. Prostě dva týdny přehazování věcí ze židle na postel a z postele na židli až se to zvrhlo ve hru "zem je skládka".

A proč o tom teď vlastně píšu? Protože tohle bylo jasné znamení, že bych s mým křečkováním měla skoncovat! Zatlačila jsem slzičky a vyhodila jsem snad polovinu svého majetku. Stejně by se na to jen prášilo.

Bolelo to! Teď ale můžu říct, že balení na koleje byl mnohem menší problém.

Moje dívčí existence je potvrzena. 

S velkým překvapením jsem zjistila, že mi na snad dvacetery (existuje to slovo vůbec?) šaty a všemožné halenky 2 balíčky ramínek po 6 kusech nestačí.
A to je ve studijním plánu matematika, ups.

Dalším problémem se stal prach.

Víte, jak je otravné zvednout zadek, najít 5 Kč, vzít si kolejenku (kartička kolejí), nastoupit do výtahu, zmáčknout nulu, půjčit vysavač, nastoupit do výtahu pokud vám s trochou štěstí neujel, dojet nahoru, vysát pokoj a všechny úkony s výtahem absolvovat znova? No prostě hrůza, ale ten nepořádek byl tak úděsný, že by zvedl i slona.

Připadala jsem si jako posedlá čistotou.

Takže můj úklid pokračoval. Vytření podlahy, leštění nábytku nebo ničení mastných fleků v kuchyni - jeden byl opravdu k nevydržení. No ale když se pustíte do něčeho takového, tak hned vedle uvidíte další fleky, jež nemůžete nechat bez povšimnutí.

Zděšení nastává v době, kdy vás po třech hodinách tahá přítel z kuchyně, ať už toho necháte. Když to ale nefunguje, použije metodu "zakrýt oči a odtáhnout". Fungovalo, avšak představa, že to tam ještě zůstalo je nadmíru úděsná.

Z koleje se špinavou kuchyní zdraví

Petra

Komentáře

  1. Jen vám to doplním o nějaké čísla:

    -Vytření podlahy - pro jistotu dvakrát
    -Ničení mastných fleků - "udělám jen tyhle dva" - nakonec cca 50
    -Regenerace nábytku prontem - pro jistotu dvakrát
    -Vysávaní - snad každý den (ale mamča je na ní hrdá - za odměnu dostala vlastní vysavač)
    -Nákup věšáků - pro jistotu dvakrát
    -Dezinfekce sprchy savem - "nechám to chvíli působit" - odešli jsme na půl dne takže to ty kachličky sežralo

    Jestli jsem něco vynechal, tak se můžete vsadit, že to bylo pro jistotu udělané dvakrát.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday