Hello, World!

Rozhodla jsem se své proplouvání životem zaznamenat.

To zní dost naivně, co? Prostě se nacházím v momentě, kdy se mi mění docela zásadní část života.


Odmaturovala jsem. Končí prázdniny. No a JÁ  odcházím pryč z domu studovat do Prahy. To znamená: nakupovat, vařit, uklízet a dokonce i prát. A jéjé, kam jsem se to vydala?

Prostě jedna holka se jednou - 4 roky zpátky - rozhodla, že půjde studovat informatiku. Jaká je nejděsivější myšlenka? No rozhodně tam nechci být jediná holka! Doufám, že nejsem moc naivní.

Chtěla bych, aby tohle mé putování, bojování či jak to chcete nazvat pobavilo nejen mě, ale i ostatní. Myslím si, že s mojí šikovností bude tato cesta dost vtipná.

Tak snad se bude líbit a klasicky z programátorského světa

Hello, World!

Petra

Komentáře

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday