Procházka Prahou

Přednáška, přednáška, pak oběd, doučování a konzultování Pyhtonu a pak zase přednáška. Tak nějak vypadal dnešní den.

Po poslední přednášce jsem ale měla nějaký čas, tak jsem popojela jen pár zastávek metrem a prošla jsem se trošku oklikou až na místo činu. Však někdy musím nachodit těch 10 000 kroků.

Takže si se mnou užijte pár večerních pohledů na Prahu.

Procházka vedla přes Karlovo náměstí...

...směrem k Tančícímu domu (a TOP 09)... 

...a u Vltavy jsem to otočila zase zpět.

Na rozdíl od ostatních dnů jsem měla možnost pochodit po okolí mé školy a chvilku se kochat krásami Prahy.

Především se dnes konala akce s názvem OIx, která byla na počest mého studijního oboru Otevřená informatika. Setkali se tam nynější studenti, absolventi, profesoři nebo přátelé oboru.

Byly zde krátké vstupy, proč studovat právě tento obor nebo proč si jít za svým cílem. Velice motivační prezentací byla ta od jednoho ze zakladatelů rohlik.cz (který mimochodem vystudoval taky OI) nebo další představené projekty, na kterých studenti či absolventi pracují. Psychické ukonejšené, že teto obor opravdu není k zahození.

Večer jsem si ještě více zlepšila náladu jednou procházkou na tramvaj a krásnými scenériemi Petřína, Národního divadla, a Pražského hradu.


Už se těším, až budu mít zase svůj foťák.

A teď dobrou noc!

Petra

Komentáře

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday