PS

O čem jsem se zapomněla zmínit ještě před začátkem školního akademického roku?

No jak to bylo s tím internetem? Musím říct, že jsem se vydala na dobrodružství i další týden, jak jsem psala. Co mě ale (ne)milého čekalo u dveří, když jsem tam konečně zavítala v řádně danou otevírací dobu?

"Dnes pro nemoc zavřeno."

Uaaaafrrggg! Jak jinak, prostě na to mám štěstí. I přes všechny nedoporučení sestry (Stejně to nemá cenu. A proč bys tam jako chodila? To bude tak týden nemocenská.), jsem tam další den zašla znova. Moc šancí jsem tomu nedávala, ale co kdyby... No a vualá, mám ho. Teda snad. Pokud ho rozjedu.

S úspěchem vám musím sdělit, že i první výměnu povlečení jsem "jakš takš" zvládla. No prostě nevím, že použité se odkládá do nákupních vozíků. Pardóón.

Aneb půl dne v IKEA.

A čekala mě ještě jedna radost v podobě prolézání domácích potřeb. A mé studium začíná aspoň trochu zdravě. Skvělé křeslo a monitor. Jo a další ramínka.

Snad budeme vycházet i s novou spolubydlící.

Ona až tak nová není. Známe se ze střední a doufám, že nám to válčení společně půjde. Přeci jen je to rozdíl, když jste na pokoji sami nebo s někým.

V poslední nestudijní den

Petra

Komentáře

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday