Rozvrh jak chci

U nás na ČVUTu to chodí tak, že první semestr nám přímo přidělí rozvrh. Pak to prezentují tak, že i když se postavíme na hlavu, tak to nepůjde změnit.

Není to ale pravda!


Můj přidělený rozvrh vypadal tak, že ve čtvrtek jsem si mohla řádně pospat, protože v rozvrhu na mě koukala pouze cvičení z lineární algebry na 12:45. V pátek bych měla zase na 10:00 cvičení z Řešení problémů a hry a přednášku (opět z lingebry) k tomu.



Přednášky jsou u nás nepovinné, ale to neplatí o cvičeních, u kterých máme povolené 2-3 absence (podle cvičícího).

Už teď vím, že jeden pátek budu chybět kvůli organizaci soutěže. A to bych přišla o body a absenci ze cvičení.

Před začátkem roku jsem tedy šla na studijní se žádostí o změnu této paralelky na čtvrtek. Paní mě ale odmítla se slovy, že na to nemá pravomoce. Dostala jsem ale tip na hlavního rozvrháře Filandra.

Odtud mě asi znají na studijním.

Mezitím se ale obsadil kurz, na který jsem chtěla docházet a já  možnost o přesunutí hodiny zahodila.

Po prvních dnech ve škole jsem však začala znovu uvažovat o změně. Nenechám si přeci utéct jeden den. Tak jsem opět hledala volné čtvrteční paralelky a našla jsem jednu volnou.

Napsala jsem tedy cvičícímu z vyhlídnuté paralelky, jestli tam můžu docházet. Má prý ale plno. Znovu jsem se tedy koukla do systému, kde se na mě usmívalo jedno volné místečko. Kde je chyba? Po pár emailech vyplynulo, že tam opravdu volné místo je, ale musím si zapsat cvičení i do rozvrhu.

Nyní se mi hodil kontakt na rozvrháře. Večer toho dne jsem tedy odeslala mail s žádostí o přehození.

Ráno mi ale přišel omluvný mail, že je cvičení plné. Jak to? V systému? Opravdu se přes noc někdo do tohoto cvičení zapsal.

A prváci si můžou trhnout nohou, když do povinných hodin nemůžou vrtat.

Asi mám více štěstí než rozumu!

Někdo se odepsal z jiné paralelky konané ve stejný čas, jako jsem plánovala. Tak nyní jsem už psala rovnou prosbu panu Filandrovi, který mi obratem odpověděl, že paralelku mám přehozenou.

Až tak jednoduché to bylo. Žádná oficiální žádost, jen kontakt na dobrou osobu a jeden mail stačí.

Snad to někoho namotivuje si hledat cestičky i tam, kde to zdánlivě nejde.

Měl jste někdo taky takový problém s rozvrhem na výšce?

Petra

Komentáře

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday