Chvilka na oddech

Jeden z důvodů, proč jsem založila tenhle blog, vám může připadat celkem absurdní.

Naučit se psát

Hodně mě povzbudí, když potkám někoho se slovy: ,,Jé zrovna jsem četl(a) tvůj blog a je super." Najednou mám pocit, že to psaní má význam a možná ani není tak špatné.

Opět jsem se ale přesvědčila, že tady tento "kreativní směr" není úplně můj. Před pár dny jsme totiž museli odevzdat esej do angličtiny.

Už v češtině je pro mě dost složité sepsat smysluplný text natož to ještě gramaticky správně přeložit do angličtiny.

No a teď už je vám asi jasné, že to pro mě bylo stejně těžké jako přemluvit lenochoda, aby se pohnul.

Strávila jsem nad tím celou neděli s konzultaci přítele, ale stejně jsem to v tu neděli nedopsala (byly tři hodiny ráno dalšího dne).

Tímto bych chtěla veřejně poděkovat Lubovi za ochotu se se mnou hádat při vymýšlení kostry a Lucce za trpělivost a obětování x hodin času v noci na "opravu" mojí práce.

Ale aby tady nebyly jen děsivé momenty mého studia, tak to má i své výhody. Například vám někdy odpadne přednáška a vy si můžete užít předadventní trhy, které se teprve připravovaly.

A na Václaváku zase plno lidí.
 
V Česku jedině BEER TO GO!

Tak a to je prozatím všechno.

Mějte se krásně!

Petra

PS: Nakonec jsem za tu esej získala 9/10 bodů, což je nejlepší výsledek za psaný projev doposud.

Komentáře

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday