Vánoce, Vánoce přicházejí



Kam se všechen ten čas poděl?

Fakt už je jen týden do Vánoc? Vždyť teprve před chvílí jsem hledala nějakou student-able (levnou) výzdobu do našeho kolejního pokojíčku.

Máte taky na Vánocích rádi ta světýlka? Vždycky jsem chtěla mít jeden takový řetěz kolem okna a konečně se mi to letos splnilo.


Když jsem koukala do obchodů typu Tyger, Kik nebo i Kaufland a Tesco, tak je měli za 200 Kč a výše. Ještě že je ta zlatá dobrá IKEA. Prý prodávají pěkná světýlka docela levně. Ale mělo to malý háček.


V Praze jsou sice dva obchody IKEA, ale oba absolutně na konci světa - Zličín a Černý Most.


Využila jsem ale příležitosti, kdy jsem jela za spolužákem na kolaudačku bytu kousek od Zličína a zavítala do tohoto ráje plného číčovin, které prostě potřebujete!


Kupodivu jsem odolala a odcházela pouze se světýlky a svíčkou jako dárek pro spolubydlící. Jo, vybrala jsem si tam dalších 500 tisíc věcí, které si tam pojedu koupit až budu mít více času.


Se světýlky ještě kouzelnější výhled na Prahu

Uff, ještě že ten čas nemám.

Se spolubydlící jsme zvažovaly ještě další výzdobu. Cestou ze školy totiž v květinářství prodávali malé roztomilé jehličnaté stromečky v květináči. Už jsme si malovaly, jak dostane čestné místo na stolečku před oknem s huňatým barevným řetězem.

Bohudíky chudák stromek byl ušetřen od zkázy.

V Tescu jsem narazila na zlaté ping-pongové míčky (eh teda baňky) jen za 39 Kč.



Původně jsem je chtěla zavěsit na záclonu, ale to by bylo asi dost nebezpečné. Nakonec jsem je tedy pověsila na provázek a omotala kolem garnýže.



Naše výzdoba se západem slunce

Po skončení jsme uznaly naši výzdobu za ukončenou.


Tak to bylo asi vše z rubriky zdobení s Peťou a těším se zase příště!


Petra

Komentáře

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday