Gastrofest needed

Co se dá dělat o zkouškovém, když nemáte každý den školu?

Třeba být doma a po dlouhé době si užívat Ostravu v pracovní den. Což znamená, že je otevřeno plno mých oblíbených podniků a já se můžu pěkně nacpat.

Co chci dnes stihnout v Ostravě:

  1. donut
  2. hranolky
  3. kafe a cheescake
Po návštěvě zubaře jsem zamířila na nejlepší místo pro zuby - Just Donut., kde dělají ty nejlepší  nadýchané donuty s ještě lepší polevou.


Už jak jsem byla v Ostravě, měla jsem problém je vyzkoušet. Buď jsem nestihla dobu, kdy měli otevřeno nebo měli vyprodáno už hodinu před zavíračkou. Ale maturitní ročník je taky fajn a o svatém "týdnu" si je můžete vesele koupit.

 Donášková služba příteli do školy

Další kroky vedli procházkou přes náměstí a směrem ke kadeřníkovi a domů na oběd. Nemusím utrácet i za oběd, když je doma hotový. Mám tady ale taky pár skvělých místeček na obědy či večeře, tak možná příště.



Odpoledne byl další zastávkou podnik FÆNCY FRIES. Krájí a smaží skvělé hranolky přímo před vámi a k tomu si můžete vybrat z nabídky skvělých dipů. A víte co? Prý budou otvírat i v Praze. Konečně budu mít dostatečnou dávku hranolek.

Při vchodu se mi zamlžil foťák (aneb retro fotka)
Hranolky s čedarovým posypem a original dipem

Pardon, tak moc jsem se na ty hranolky těšila, že jsem je snědla a nevyfotila.

Poslední zastávkou bylo CO KAFE, kde jsem si chtěla dát kafe a nejlepší cheescake na světě.



Jsem smutná. Neměli totiž klasický cheescake, tak jsme s přítelem aspoň zkusili jejich čokoládový. Měla jsem se stavit dopoledne na jinou pobočku, když jsem byla kousek od ní. Co už, ten čokoládový vlastně taky ušel.


Tímto bych zakončila své putování po mých must have. I když jsem neměla klasický cheescake, tak hodnotím dnešní putování za úspěšné.

Dokonce jsem se i při čekání na ostříhání učila diskrétní matiku.

Tak zase někdy příště a určitě se tam někdy stavte!

Petra

Komentáře

  1. Panebože Petro, přestaň s tím. Je to trapas jak prase a nikoho to nezajímá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdyz te to nezajima, proc to ctes? ;)

      Vymazat

Okomentovat

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday