Už se to blí... je to tady

Za posledních pár týdnů toho dost uteklo:

  1. Začala jsem dělat věci do školy hodně na knap.
  2. Jeli jsme na vánoční trhy do Drážďan.
  3. Byly Vánoce.
  4. Bruslila jsem.
  5. Otestovala jsem nový sedák a jistící pomůcky na stěnu, které jsem dostala pod stromeček.
  6. Naprogramovala jsem spam filtr.
  7. Lyžovala jsem. 
  8. Oslavila jsem Silvestr a Nový rok 2018.
  9. Onemocněla jsem. 

Sedím ve vlaku a opět se řítím do Prahy.

pondělí 1. 1.
Ano, opravdu nám začíná škola už 2.1. Hodně jiných škol totiž začínalo už v půlce září a zkouškové období jim pak vychází přesně po Vánocích. Proto má taky většina vysokoškoláků čas vystřízlivět a uvědomit si, že by měli začít zase fungovat.

Nás však čekají ještě dva (docela konzultační) týdny školy a nějaké první předtermíny. Zatím ještě váhám, jestli zvládnu jeden nebo dva.

Blázen co?

středa 3. 1.
Zatím to s nou nemocí vypadá tak, že budu ráda, když se vůbec naučím na jeden a aspoň trochu vyležím tu nemoc. 

Řeknu vám, že když si ty čaje musíte dělat sami, je to o to horší. Ráno se mi nechce vstávat dříve, protože "spánek léčí všechno", ale čaj si normálně ráno nedělám, takže neustále chodím pozdě.

sobota 6. 1.
Ani jeden jediný den jsem nepřišla do školy včas. Průměrné zpoždění se pohybovalo kolem 20-25 minut, takže ani akademická čtvrthodinka by mi nestačila.

Dnes mě čeká jen manažerská psychologie, ze které v pondělí píšu zkoušku. Učení na písemku je docela nezáživné, ale ty přednášky můžu jedině doporučit. Tolik informací o komunikaci, konfliktech a jejich řešení, o zvládání emocí jsem neslyšela a musím říct, že tyhle poznatky opravdu fungují!

pondělí 8. 1.
Musím vám říct, že mám nejlepší spolužačku na světě. Ve škole mi na oslavu mých narozenin donesla muffin s prskavkou. To bylo úplně milé.

Tak mám po zkoušce.

Výsledky budu bohužel znát až o víkendu. Opravdu mě zajímá, jak to dopadlo, protože se jednalo o otázky a) b) c) d) a vždy mohlo být nula až všechny odpovědi správně. Prostě víš nebo ne.

Postřeh: Neřešte moc oblečení. Jakmile nebudete přímo u ústní, tak můžete vlastně přijít i v tričku.

pátek 12. 1.
Tak a už opět ve vlaku cestou domů na volby a v pondělí k zubaři.

Mezitím jsem psala ve středu ještě jednu písemnou zkoušku z proceduálního programování, kterou jsme měli celkem důrazně nepovinně povinnou. Máme už ale výsledky a požadované minimum na dokončení předmětu jsem získala.

Na poslední chvíli jsem dneska ještě doháněla body v předmětu Řešení problémů a hry, abych získala lepší známku. Psali jsme poslední test a odevzdávali se spolužákem poslední dobrovolnou týmovou úlohu. A aby mi to vyšlo, tak jsme handrkovali se cvičícím body: "Když to necháme takhle, tak dostaneme plný počet nebo tam musíme ještě něco vymyslet?" No prostě komedie, ale mám ji!

A přednáškou z lineární algebry mi skončil první semestr školy (ta přednášková část tedy). Nechápu, jak to mohlo tak utéct.

Všem, kteří teď taky mají zkouškové nebo pololetí držím palce!

Petra

Komentáře

  1. Gratulujem k A-cku z RPH! Si sikovna, neboj, skuskove zlvadnes na pohodu a potom budu krasne a zasluzene 3 tyzdne volna. Drzim palce :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday