Efektivní

Nějak mi to psaní článku teď nejde. Ne, že bych neměla o čem psát...

Jen jsem prostě neschopná zvládat vše, co si vymyslím!

První týdny jsem si nebyla schopna obnovit svojí denní rutinu. Chodila jsem pozdě spát. Brzo jsem vstávala. Když jsem měla čas, byla jsem spíše pohlcena sociálními sítěmi než, abych se věnovala škole.

Taky jsem se tak cítila. Nesoustředila jsem se na přednášky. Úkoly jsem v podstatě neřešila. A látku jsem se sama nesnažila dohnat.

Tento týden jsem se konečně donutila


Moje tipy na změnu:
  • ráno včas vstávám, protáhnu se a v klidu nasnídám 
  • změna prostředí - značně efektivnější práce (do kavárny nebo NTK)
  • cesty do školy jsem využila ke čtení učebnic
  • na přednáškách se snažím soustředit (aspoň částečně)
  • vypracovávám domácí úkoly
  • a kupodivu se mi v noci klidněji spí

pátek večer
Tento víkend jsem odmítla přijet za přítelem (promiň), abych dohnala své školní i neškolní resty.

Je to asi poprvé od doby mého působení na vysoké škole, co jsem v Praze o víkendu sama. Bez přítele. Bez spolubydlící. A bez plánované akce.

Šestý týden

Takhle to zní v pohodě, ale je to už půlka semestru. Takže plány na víkend jsou jasné:
  1. udržet si rutinu!
  2. přečíst část učebnice o architektuře počítačů
  3. vypracovat úkoly na programování
  4. naučit se důkazy a všemožné počítání do matematické analýzy
  5. napsat tento článek
  6. nakoupit nebo to s mým hladem nedopadne dobře
Je půl osmé a já se zatím stihla jen zhlédnout celý YouTube, InstaStories a  část tohoto článku (všechno prokrastinace). Ale už jdu makat. Fakt!

Zase perla!

sobota ráno
K narozeninám jsem dostala od kamarádky čaj, byly v něm květiny a voněl po ovoci. Tak jsem si ho večer uvařila uvařila místo svého oblíbeného černého, protože po něm bych nespala.

Sice nechci pít černé čaje, ale ani si neumím přečíst obsah sáčku, ve kterém kromě černého je i zelený. Takže půl hodiny po půlnoci a já mám poledne.

To mi krásně začíná ta rutina

Sice jsem nezvládla spát v 23:00, ale díky každodennímu vstávání jsem se sama vzbudila brzo. Takže teď jsi jdu udělat čaj. Ten černozelený. Ráno.
sobota odpoledne
Snažila jsem se naprogramovat jeden domácí úkol. Jenomže blbě a budu muset začít úplně znovu.

Tak jsem se zvedla a jela jsem radši do obchodu. A když jela, tak jakože na kole. Už zase začala sezóna růžových mazlíčků (rozuměj Rekola) a musela jsem otestovat, jak moc je náročné jet na kole do školy.


Odpoledne jsem šla se spolužačkou do NTK. Prý se budeme učit. Byly jsme tam přes 5 hodin, ale spíše bych to nazvala kecací session. Ups.

pátek ráno
Včera jsem neměla žádný černý nebo zelený čaj, takže jsem spala jako dudek. A mohla jsem se vrhnout přímo na školu.

pátek odpoledne
Musím vám říct, že miluji jaro. Šla jsem se na chvilku vyvětrat, abych nebyla pořád zavřená a ta radost všech lidí kolem je prostě nádherná.

Sice jsem o víkendu všechno nestihla, ale méně stresu rozhodně mám.

Tímto se s vámi loučím a přeji méně stresu!

Petra

Komentáře

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday