Horko, další týden, škola, zkoušky, vypadnout

Poslední dobu jsem dost přemýšlela o tomhle blogu. Strašlivě mě bavilo psát, tak trošku se hecovat do něčeho úplně jiného než dělám a mít radost z toho, že mi to říkáte i osobně, že je to vlastně zábavné.

Stalo se toho strašlivě moc od minulého října a já bych se o to chtěla podělit. Protože je úplně normální, že věci nejdou podle plánů a že i po měsíci zkouškového (kdy už mám za sebou všechny druhé pokusy zkoušek) stále nemám hotovo.

Vlastně jsem chtěla říct, že žiju a že se věci dostávají zpět... teda spíše na nové koleje s úplně jinýma výhybkami a doufejme i s novou mašinou a motivací vepředu. A rozhodně chci o tom, co mě úplně rozhodilo sepsat, abych si i já pamatovala, že po všem špatném přijde něco dobrého.


Mějte se pěkně!

Peťa

Komentáře

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday