Konec v nedohlednu

Ve čtvrtek jsem skládala svoji poslední zkoušku (Paralelní a distribuované výpočty). Bohužel jsem na ni šla už potřetí a ani teď se mi to nepodařilo. Z potřebných 10 bodů jsem automatickou evaluací dostala pouze 3,5 (4 na první nahrání).  Ještě je ale malá šance, že mi v kódu najdou potřebné body a nebudu muset chodit v září na další termín, ale teď nevím, jestli neumírá i tahle naděje.

Pryč z Prahy

Díky bohu, ale tahle zkouška byla poslední v červnovém mučení, tak i na základě neúspěchu jsem mohla vyjet za našima k Berounce do přírody.
Výhled ze zříceniny Týřov

Naši na lodičce

První prázdninové pondělí

Které na rozdíl od minulého roku nastalo stejně jako středoškolským žákům (žádný měsíc prázdnin navíc). Ale aspoň trochu mám možnost vypnout od všeho možného, protože se zdržuju na pár dní v Ostravě.

Vyřídila věci ohledně táborů, posekala zahradu a umyla psa. Tak aspoň jiné aktivity než jen furt ten počítač.

Tohle není mytí 😇

V Praze mě ale čeká další hromada zařizování, ale to zase někdy jindy.

Peťa

Komentáře

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday