Škrt přes rozpočet

A jéje. Od začátku zkouškového až po teď se toho stala ohromná hromada. Celou dobu jsem byla v jednom kole, ale rozhodně bych se chtěla podělit o to, čím jsem procházela, aby někteří další v této situaci věděli, do čeho jdou.

Co se změnilo

Od konce roku 2018 už jsem pokukovala po bytech v Praze, protože jsem se chtěla přestěhovat z kolejí. Bohužel tato nevinná myšlenka dostala v dubnu na novém rozměru.

Už od prváku bydlím na kolejích Karlovy univerzity, protože na nich bydlela moje ségra. Nicméně letos změnili ubytovací podmínky a to tak, že jako student jiné univerzity nemám pomalu šanci se na koleje dostat. (Přihlašování pro tyto studenty probíhalo až 2 měsíce po přihlašování studentů UK.) Na druhou stranu bych se ale mohla dostat na koleje ČVUT, ale u nich zůstaly podmínky, které mě v této chvíli znevýhodňovaly.
  1. ti, kteří už bydlí
  2. práci ČVUT
  3. ostatní z ČVUT
  4. no a pak z ostatních univerzit
No a s tímhle pořadníkem jsem se dostala jenom na Strahovský blok 11. A kdo netuší, co to je zač, tak je vlastně šťastlivec.

Tak jsem celé jaro a začátek léta hledala byty, koukala po různých webech a o zkouškovém jsem dokonce mívala i 3 prohlídky týdně. Dost mi to všechno hledání, vybírání a prohlížení bytů bralo energii. Někdy už to vypadalo dost slibně, ale nakonec dali byt někomu jinému nebo byt nebyl v rámci finančních možností a nebo prostě nebyl pěkný. A tak to šlo asi 2-3 měsíce. Neudržitelné!

Po nějaké době jsem to už vzdala a čekala na nějaké místečko na kolejích. Začala doufat, že se nějak vejdu. V tu chvíli se objevil byt. Byt s nehezkými fotkami, ale skvělou lokací a v patře. Nechala jsem se přítelem ještě ukecat a šli jsme se spolu podívat.

Tak jako i vařit se tady i dá...

Byt byl v takovém "rychlostavu", 2+kk s maličkou kuchyňkou v chodbičce, ale jinak prostorný s velkým sklepem a potenciálem. S potenciálem na samostatnou kuchyň, který se líbil i majiteli a podpořil ho.

Prvotní návrh

Rekonstrukce

Celý červenec jsem tak strávila obepisováním a obvoláváním sádrokartonářů, vodařů, lidí z elektřiny a internetu atp. Upřímně, nebýt toho obrovského štěstí a mé prořízlé pusy, tak ještě nic nestojí. Rozhodně se nebojte zeptat i neznámých lidí na stěně, jestli neznají sádrokartonáře.

Když se koupí špatné profily a nemáte auto, Rekola poslouží... ne, nevypadala jsem nebezpečně. :D

Voda funkční

Stěna stojí

Elektřina proudí... ale do některých zásuvek nejde strčit kabel :/

Nyní už máme postavenou stěnu, zavedenou vodu, nový sprchový kout, který neteče, ale ještě musíme dořešit kuchyňskou linku, aby byla kuchyň konečně použitelná.

Takže snaha to všechno stihnout do začátku semestru mi nevyšla, protože v pondělí začínáme a nemám vůbec představu, jak to vyřeším. 

Kdybyste měl někdo tip na masivní skříňky za rozumnou cenu, tak určitě pište.

Tak já zase vypínám a jdu řešit další věc, která se za poslední měsíce vyvrbila.

Mějte se krásně!
Petra 

Komentáře

Okomentovat

Další příspěvky

Bakalářka už klepe na dveře

Horší než Black Friday